Profesionální výroba

rozhlasových spotů

Občas se setkáváme s názory klientů, že reklama v rádiu nefunguje. Říkají to klienti, kteří si spot nechali vyrobit přímo v rádiu, kde se specializují spíše na samotný prodej reklamy, než na výrobu efektivních spotů. K rozhodnutí je vedla rádiem dotovaná cena výroby spotu, častěji ale neznalost existence profesionálních produkcí pro výrobu rozhlasových spotů a svěření výroby do rukou nezkušeného pracovníka přímo v rádiu. Přitom špatný spot s úsporou několika tisícovek potopí kvalitně naplánovanou kampaň za deseti i statisíce.

 

Rozhlasové spoty jsou ale stále funkční a velmi významnou součástí reklamní komunikace. Poslechěte si a inspirujte se profesionálními rozhlasovými spoty z naší produkce. Mnohé získaly i ocenění za kreativu, nebo efektivitu.

 

Jak pracujeme?

Vše se točí kolem toho, co má posluchač udělat, když uslyší váš spot. To je pro nás v celém procesu návrhu a výroby reklamního spotu nejdůležitější. Začínáme zjištěním, jak chcete aby vám rozhlasová kampaň fungovala. Tedy jaký je požadovaný cíl. Na to připravíme několik kreativních návrhů (scénářů) a zašleme vám je společně s hlasovými ukázkami herců, které navrhujeme pro namluvení spotu. Zároveň obdržíte odhadovanou kalkulaci. Teprve v této fázi se rozhodujete, zdali s námi do výroby půjdete.

V případě že ano, sepíšeme objednávku, připravíme časový harmonogram prací, který se obvykle pohybuje mezi třemi až sedmi dny a zapracujeme vaše připomínky do scénáře. Teprve poté co scénář odsouhlasíte jdeme natáčet. Výsledkem je reklamní spot, který vám zafunguje a cena výroby se pohybuje někde mezi 10-20 tis. Kč. Cena zahrnuje zpracování vašeho zadání, práci profesionálních kreativců při přípravě návrhů, práci profesionálního zvukaře a reklamního režiséra. Výši ceny pak ovlivňují náklady na počet herců (hlasů), kteří se podílejí na výrobě spotu a také náklady na licenci za užitou hudbu, které jsou v různé výši – podle toho, zdali váš spot bude vysílán pouze v několika regionálních rádiích nebo v celé České republice.

Umíme také kvalitně natočit a vyrobit spot i při vámi dodaném scénáři. Cena výroby se v tomto případě pohybuje většinou mezi 3-10 tis. Kč a zahrnuje i případná naše doporučení a konzultace úprav scénáře.

Image rozhlasový spot

Tento typ rozhlasového spotu, který přináší ovoce při déle trvající komunikaci, má jeden hlavní cíl – vybudovat image a podporovat vaši značku. Díky tomu posluchači a zákazníci získávají důvěru, protože jim jasně a srozumitelně dáme prostřednictvím kreativního image spotu na vědomí, že existujete, co děláte a proč to děláte. Budete zapamatovatelní, zákazníci se spojí s vaší vizí a hodnotami a to vás odliší od konkurence. Sledujeme aktuální trendy a nabídneme vám scénář image rozhlasového spotu, který bude plnit stanovené cíle a správně zasáhne emoce.

Produktový rozhlasový spot

Hlavním cílem tohoto typu rozhlasového spotu je podpora prodeje konkrétního produktu nebo služby. Tedy jednoduše ovlivnit posluchače v jeho rozhodnutí k nákupu u vás. Obě varianty spotů image nebo produktový, lze dále zaměřit například i na získání nových zaměstnanců.

Sponzorský vzkaz

V této kategorii jde hlavně o to, připomenout vaši firmu, produkt, nebo službu posluchačům. A to efektivně s nižšími výdaji na reklamní kampaň. Sponzorské vzkazy jsou většinou v délce 10 až 15 sec a mají určitá legislativní omezení, například nesmí posluchače nabádat ke spotřebě. Známe veškerá omezení a v nastavených legislativních mantinelech umíme vytvořit efektivní sponzorský vzkaz. Sponzorské vzkazy fungují velmi dobře a s nízkými náklady jako násobitel efektu při souběžné klasické reklamní kampani v rádiu. Sponzorské vzkazy vyrábíme už od 1,5 tis Kč.

Vyrobte si u nás skvěle fungující
rozhlasový spot

Máme přes 20 let zkušeností s výrobou spotů a víme, že vyrobit úspěšný rozhlasový spot není náhoda.
Chcete-li poznat naše metody výroby a zkušenosti podrobněji, přečtěte si článek „jak vyrobit skvělý rozhlasový spot„.
Poslechněte si také naše další rozhlasové spoty, nebo ukázky hudby, kterou skládáme a ozvěte se nám.
Budeme se těšit na případnou spolupráci.